کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بررسی صفحه‌کلید مخصوص بازی شرکت استیل‌سیریز

به گزارش سافت‌گذر ؛ بازی‌خورها می‌دانند که پیدا کردن جایگزینی برای سیستم قدیمی، سنتی و البته کارامد «ماوس و صفحه‌کلید» چه‌قدر دشوار است و در عین حال، می‌دانند که یک صفحه‌کلید خوب، تا چه اندازه در لذت بردن از بازی‌ها، به خصوص بازی‌های چندنفره، تأثیرگذار است.

چنانچه از آن دسته بازی‌خورها باشید که بیش از بقیه با ابزارهای جانبی سر و کار دارید، صفحه‌کلید «شیفت» Shift شرکت «استیل‌سیریز» SteelSeries نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. نه‌تنها می‌توانید پیکره‌بندی هر کدام از دکمه‌ها را عوض کنید، بلکه در همه‌حال و به صورت پویا کلیدهای ماکرو (دکمه‌های غیراصلی، برای کارکردهای مختلف) تغییر پیدا کرده و می‌توان یک مجموعه از کلیدها را با مجموعه دیگری عوض کرد.

معرفی
استیل‌سیریز از کمپانی‌های مطرح بازار ابزارهای جانبی بازی است و تخصصش در تولید محصولات ممتازی است که بر کیفیت بالا، برنامه‌خور بودن و پویایی تاکید دارد. چند سال پیش، این شرکت با معرفی صفحه‌کلیدهای «زی‌بورد» Zboard، نگاه‌ها را به خود معطوف کرد: پیکره‌بندی برنامه‌خور، قابلیت عوض شدن «مجموعه‌کلید»ها و قابلیت کلیدهای ماکروی اضافی. امروز، صفحه‌کلید «شیفت» را که پس از سری زی‌بورد روانه بازار شد خدمت شما معرفی می‌کنیم.

در ظاهر امر، شیفت با زی‌بورد مو نمی‌زند، بااین‌حال بهبودهای صورت‌گرفته زیر لایه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پنهان شده است: لاستیک سیلیکونی گنبدی‌شکل برای عمر بالاتر دستگاه، تعادل وزن کلیدها، ثبت زنده کلیدهای ماکرو، کلیدهای رسانه و رابط ورودی/خروجی جهت صدا و یواس‌بی.

هم‌چنین در زمینه نرم‌افزاری نیز کارهای زیادی صورت‌گرفته و به‌راحتی می‌توان پیکره‌بندی کلیدهای ماکرو و پروفایل‌ها را تغییر داد. «مجموعه دکمه»های زی‌بورد را می‌توان به شیفت انتقال داد، ازاین‌رو چنانچه تصمیم به ارتقای سیستم گرفتید، لازم نیست پول زیادی بابت کلیدهای بیش‌تر بپردازید. برای آن‌هایی‌که تازه با سیستم‌های زی‌بورد و شیفت آشنا می‌شوند، هر چه از اهمیت پویایی و برنامه‌خور بودن این صفحه‌کلیدها بگوییم، کم گفته‌ایم. تقریباً برنامه یا کارکرد همه کلیدهای روی صفحه‌کلید قابل تعویض است و می‌تواند به کلید دیگری تغییر کند، یا ازآن‌ جهت اجرای یک برنامه خاص، کار سیستمی یا کلید ماکرو استفاده کرد. کپس‌لاک و کلید ویندوز مرتب به اشتباه فشار داده می‌شوند؟ کاری ندارد، آن‌ها را غیرفعال کنید. از بخش «نام‌پد» صفحه‌کلید استفاده نمی‌کنید؟ به کلیدهای عدد، عملکرد اجرای یک برنامه را بدهید یا آن‌ها را به کلید ماکرو برای انجام کارهای عمومی تغییر دهید. گزینه‌های پیش‌رو دود از سر آدم بلند می‌کند، اما زمانی‌که فهمیدید هرچیزی کجاست انجام این تغییرات بسیار ساده می‌شود.

پیش از این‌که آستین‌ها را بالا زده و به حوزه نرم‌افزاری وارد شویم، بهتر است با تصاویر متعدد و مشخصات مربوطه مروری بر سخت‌افزار داشته باشیم.

 

این صفحه‌کلید از صفحه‌کلیدهای نسبتاً بزرگ است که جثه سنگین و خشنی دارد. چنانچه محل قرارگیری کف دست را نیز بدان اضافه کنید، قسمت بزرگی از میز کامپیوتر را اشغال می‌کند. درست است که عریض نیست، ولی قدبلند است(!) و قسمت بالایی صفحه‌کلید در حدود5 سانتی‌متر از میز بیرون می‌زند. این ارتفاع زیاد، نصب جای کف دست را از حالت اختیار به اجبار تبدیل می‌کند.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ چند مورد به نظرتان عجیب خواهد آمد، نخست، کلید نصف‌شده اسپیس (فاصله) است. به‌دلیل خاصیت تاشوندگی دستگاه و اندازه سنتی این کلید، لازم بود به دو نیم شود. با این وضع به ویژگی عجیب دوم می‌رسیم، دو شکاف عمودی که صفحه‌کلید را جهت حفظ جا تا می‌کنند.

  




ترفند محیرالعقول این صفحه‌کلید، قابلیت جایگزینی کلیدها برای هماهنگ شدن با نوع بازی است. با فشردن یک دکمه می‌توان به اعمال عمومی کلیدهای داخل بازی دسترسی داشت. با اصلاحی که در ظریف‌کاری دستگاه صورت‌گرفته، بسته به نوع بازی که می‌کنید هر «مجموعه‌کلید»، ناحیه نام‌پد صفحه‌کلید را تغییر داده و آن‌را با اعمال از پیش برنامه‌ریزی شده ماکرو جایگزین می‌کند.

 
«مجموعه‌کلید»های مختلف را می‌توان برای صفحه‌کلید شیفت خریداری کرد. سمت راست: مجموعه‌کلید بازی «دنیای جنگ» World of Warcraft، وسط: مجموعه‌کلید استاندارد شیفت، سمت چپ: مجموعه‌کلید بازی «مدال افتخار» Medal of Honor
 

«مجموعه‌کلید»ها از راست با گیره‌ای بزرگ و از چپ با سه قلاب چفت شده‌اند. برای وارد کردن کلیدهای تازه کافی است گیره را باز کرده، کلیدها را بالا کشیده و به چپ تا کنید. روند تعویض کلیدها جالب و هوشمندانه است و تعویض «مجموعه‌کلید»ها تنها 10 ثانیه زمان می‌برد. کارهای نرم‌افزاری که انجام شد، پروفایل صفحه‌کلید نیز دستخوش تغییر می‌شود.

 

با برداشتن کلیدها متوجه ردیف‌های میله‌های سیلیکونی که از صفحه‌کلید اصلی بیرون‌زده می‌شوید. زمانی‌که «مجموعه‌کلید»ها را بیرون آوردید، هنوز کلیدها کار می‌کنند، پس مواظب باشید که در حین تعویض کلیدها دست‌تان به دکمه‌ها نخورد که ممکن است اتفاق ناگواری بیفتد، مثلاً یک‌باره خود را در تیررس دشمن ببینید!

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ در پشت صفحه‌کلید، دو رابط یواس‌بی و جای میکروفون و بلندگو/هدفون قرار دارد. یکی از این رابط‌های یواس‌بی مخصوص بوده و برقش جداگانه تامین می‌شود. از آن می‌توان جهت نصب وسایل جانبی یا هاردهای خارجی استفاده کرد که به برق بیش‌تر از یواس‌بی معمولی نیاز دارند. کابل شیفت حدود 2 متر طول، و ضخامت مناسبی دارد و به دو رابط یواس‌بی متصل می‌شود.

نزدیک لبه صفحه‌کلید، کلیدهای ثابت قرار دارد که پایین سمت چپ میزان صدا، «پخش/توقف»، «تراک بعدی» و غیره را کنترل می‌کند و در ردیف بالایی 8 کلید اجراکننده برنامه وجود دارد. این کلیدها به صورت پیش‌فرض برنامه‌هایی نظیر مرورگر و برنامه ارسال و دریافت ایمیل را باز می‌کند. گفتنی است که این کلیدها نیز برنامه‌خور هستند. 4 کلید دیگر در بالا سمت راست جهت تعویض پروفایل و فعال کردن تنظیم‌کننده آنی کلیدهای ماکرو هستند.

نرم‌افزار
درست است که سخت‌افزار زی‌بورد و شیفت منحصربفرد هستند، اما این نرم‌افزار است که پویایی بی‌نظیر این صفحه‌کلیدها را به رخ می‌کشد. خیلی‌ها مبهوت این قابلیت صفحه‌کلید هستند که کارکرد هر دکمه را می‌توان بازتعریف کرد. این قابلیت به درد چه کسانی می‌خورد؟ معلوم است که بالأخره افرادی هستند که این قابلیت را می‌خواهند و از آن جمله بازی‌خورهایی هستند که به بازی‌های چندنفره و استراتژیکی علاقه دارند.

در بازی‌های اول شخص تک‌نفره دست چپ بازی‌خور، محکم به کلیدهای WASD چسبیده و انگشت اشاره بین F، R، E، G و دیگر کلیدهای مربوطه تغییر وضعیت می‌دهد، و همه‌چیز آرام و خوب پیش می‌رود. حال یک مرحله فراتر می رویم و بازی را چندنفره می‌کنیم. در این صورت مجبورید چندین فرمان را فعال کنید، در چت‌روم درون بازی فعال باشید، میانبر دستورهای تیمی را کنترل کنید و از این مسائل. به یک‌باره شست‌تان خبردار می‌شود که به جای بازی کردن، دارید سازمان‌دهی می‌کنید. این‌جاست که قابل تغییر بودن کلیدهای ماکرو وارد می‌شوند.

بسیاری کاربرد ماکروها را تقلب می‌دانند، چون به افراد برتری ناعادلانه می‌دهد. این حرف صحت ندارد، چون این کلیدها به جای شما بازی نمی‌کنند. درعوض ماکروها برای آسان و سریع کردن کارهای تکراری طراحی شده‌اند. دائم بین محیط‌های مختلف چت تغییر وضعیت می‌دهید؟ کاری ندارد، آن‌ها را ماکرو کنید. برخی از سرویس صوتی استفاده نمی‌کنند و باید به آن‌ها هشدار دهید؟ این کار را هم به ماکرو بسپارید.

کمپانی‌هایی نظیر استیل‌سیریز به همه خواسته‌های خیل بازی‌کنندگان توجه دارند، اما از سخت‌افزار می‌توان برای کارهای فراتر از بازی هم استفاده کرد. ازآن‌جا‌که درایورها را می‌توان متناسب با برنامه خاصی تنظیم کرد، در کارهای طراحی گرافیک و سه‌بعدی می‌توان از پویایی دستگاه استفاده کرد. چیدمان کلیدهای ماکرو تنها برای برنامه/بازی‌های خاص است. ازاین‌رو، دستگاه‌های جانبی نظیر این صفحه‌کلید به شما کمک می‌کند که هم کار کنید هم بازی.

 

مثل اغلب سخت‌افزارهای جدید، خبری از «سی‌دی درایور» نیست. باید مستقیم به وب‌سایت استیل‌سیریز رفته و درایور را دانلود کنید. درست است که کمی دردسر دارد ولی بااین‌کار مطمئن هستید که جدیدترین نسخه را دارید، این عادت دیگر بین بازی‌خورها ملکه شده است. زمانی‌که درایورها را گرفتید و نصب شد، با رابط کاربری بزرگی برای پیکره‌بندی صفحه‌کلید مواجه می‌شوید.

این رابط کاربری در ابتدا ممکن است به نظر سخت و گیج‌کننده بیاید، اما درواقع استفاده از آن آسان و خلاقانه است. یک صفحه‌کلید جلوی‌تان گذاشته شده و با انتخاب یک کلید، صفحه ویرایش ماکرو بالا می‌آید و آن‌جا می‌توانید تغییرات را اعمال نمایید. هرکدام سه کار عمده دارند: ماکرو (حالت پیش‌فرض)، اجراکننده برنامه یا غیرفعال. از طرفی، برای هر کلید 4 لایه وجود دارد که با کلیدهای ویرایشگر جدید «پد» Pad و «بار» Bar کنترل می‌شوند. این کلیدها را می‌توان در محلی که همیشه دکمه‌های پرینت اسکرین، «اسکرول لاک» Scroll Lock و «پاوز» Pause قرار داشتند، یافت. با داشتن این ویرایشگر‌ها، می‌توان بالغ بر 400 کلید ماکرو برای صفحه‌کلید تعریف کرد... به ازای هر پروفایل. بله، ما نیز دود از کله‌مان بلند شد.

 

در بخش پیشرفته تنظیمات می‌توان ماکروهای پیچیده‌تری ایجاد کرد: تاخیر در اجرای فرمان‌ها، اعمال موس و کلیدهای غیراستاندارد. حال می‌توانید پس از انجام تغییرات، پروفایل ویژه خود را ذخیره کنید. به‌علاوه در صورت تمایل، می‌توان بالا آمدن این پروفایل را به یک بازکننده برنامه در بخش «ویژگی‌ها» نسبت داد، به این شکل با فشردن تنها یک کلید روی صفحه‌کلید، پروفایل تمام دکمه‌های آن تغییر می‌کند. درصورت لزوم می‌توان از بازکننده چندگانه برنامه‌ها استفاده نمود. هر کدام از کلیدها را نیز می‌توان براساس رنگ یا فونت کدبندی کرد تا راحت‌تر کلیدهای خاصی را ببینید.

  





به گزارش سافت‌گذر ؛ درصورتی‌که یکی از «مجموعه‌کلید»های مخصوص بازی را خریداری کنید و آن‌را جا بیندازید، متوجه می‌شوید که صفحه رابط کاربری ویرایش‌گر نیز عوض می‌شود و متناسب با بازی انتخاب شده، تغییر می‌کند. کلیدهای نام‌پد با کاربردهای تازه و مخصوص آن بازی عوض می‌شوند. به‌علاوه، برخی کلیدهای استاندارد دارای گزینه ویرایش‌گر پد و بار جدید می‌شوند: اضافه‌شدن شکلک‌های بیش‌تر و کلیدهای کاربردی (دکمه‌های F1 تا F12).

درون ویرایش‌گر صفحه‌کلید، تحلیل‌کننده کلیدهای فشرده‌شده قرار داده شده است. به کمک این ویژگی می‌توان فهمید کدام کلیدها بیش‌تر کاربرد داشته‌اند تا با تغییر مکان آن‌ها به جاهای دردسترس، تجربه دلپذیرتری داشته باشید.

حرف آخر
در چیدمان استاندارد صفحه‌کلید شیفت، تغییراتی به منظور جا دادن دکمه‌های بیش‌تر صورت پذیرفته تا ذائقه گیمرها در اولویت باشد. کلید ویندوز سمت چپ در گوشه کوچک قرار گرفته تا تصادفی فشرده شدنش حین بازی به حداقل برسد. البته از طریق نرم‌افزار هم می‌توان آن‌را غیرفعال نمود. درعین حالی که کلید اسپیس نصف شده است، دخالتی در امر تایپ پدید نمی‌آید.

با اضافه‌شدن سه کلید جدید؛ یعنی پد، بار و استیل‌سیریز (که نرم‌افزار ویرایش‌گر را باز می‌کند)، کلیدهای سابق پرینت اسکرین، اسکرول لاک و پاوز به ناحیه پایینی انتقال داده شده‌اند و هم‌اکنون کنار «اینسرت»، «هوم» و «پیج-آپ» قرار دارند. بااین‌کار، این کلیدها به دکمه‌های چهار جهت نزدیک شده، ولی در استفاده‌های عادی اختلالی به‌وجود نیاورده‌اند.

فاصله بین کلیدها اندکی زیاد است و همین موضوع احساس راحتی بیش‌تری ایجاد می‌کند. از طرفی، ازآن‌جا‌که کلیدها به صفحه‌کلید اصلی وصل نیستند، کمی روی لاستیک‌های سیلیکونی گنبدی‌شکل تکان‌تکان می‌خورند. این قضیه به دکمه‌ها حالت اسفنجی و نرمی می‌دهد. سرعت حرکت از یک کلید به کلید دیگر هم‌چنان عادی و مناسب است، در عین حال، واکنش و فشار خوشایندی که دکمه‌ها بعد از فشرده شدن، در برگشت به انگشتتان وارد می‌کنند، هنوز هم حفظ شده است.

 

وقتی‌که «مجموعه‌کلید»ها با «مجموعه‌کلید»های مخصوص بازی تعویض می‌شود، کلیدهای نام‌پد و چهار جهت کاملاً با ظاهر و سبک جدیدی ظاهر می‌شوند. غالب دکمه‌ها گرد می‌شوند و دکمه‌های چهار جهت، بزرگ‌تر می‌شوند و در لبه‌ها حالت گردی پیدا می‌کنند. برای من درواقع این لبه‌های گرد مسئله‌ساز شد؛ حین بازی فراموش می‌کردم که دستم روی چه کلیدی است، درصورتی‌که قبلاً فاصله‌ها بیش‌تر و لبه‌ها تیز بود و می‌شد، دکمه را بدون نگاه کردن تشخیص داد.

با قرار گرفتن کلیدهای تازه، دور کلیدهای چهار جهت، استفاده از چهار جهت بدون نگاه کردن به صفحه‌کلید دشوار می‌شود. دلیلش این است که کلیدهای جهت فرق کرده‌اند و نمی‌شود به‌راحتی بین آن‌ها تمییز داد. محل قرارگیری کلیدها بسته به بازی نیز می‌تواند دردسرساز شود. گیمرها از پرینت اسکرین برای گرفتن عکس از صفحه استفاده می‌کنند، در سه چیدمانی که ما بررسی کردیم یعنی استاندارد، «مدال افتخار» MoH و «دنیای جنگ: طوفان» WoW Cataclysm، این دکمه در 3 جای مختلف بود. همین کار عادت به یک چیدمان به جای یک «مجموعه‌کلید» دیگر را دشوار کرده است.

در‌حالی‌که همه کلیدها را می‌توان بازتعریف کرد، اما در بازی‌های مختلف از تعداد مختلفی کلید استفاده می‌شود، پس بهتر است به یک چیدمان عادت کنید، و البته اگر می‌توانید، این کار را  بدون نام‌پد انجام دهید.

اگرچه اکثر مسائل مربوط به چیدمان به نظر خود شخص برمی‌گردد، اما یک سری مسائل نیز در نرم‌افزار خود را نشان می‌دهند. این موضوع فاکتوری تعیین‌کننده برای موفقیت یا شکست ابزارهای جانبی جهت بازی محسوب می‌شود. درست‌است‌که پویایی این صفحه‌کلید به خاطر برنامه‌خور بودن و قابلیت تعویض کلیدهاست، اما دو کلید خاص باوجود آپدیت‌های نرم‌افزاری صفحه‌کلید، نشان داده‌اند که می‌توانند دردسرساز شوند: کلید شیفت سمت چپ و کلید B.

به دلایلی نامعلوم، شیفت سمت چپ همواره وظیفه شیفت بودنش را انجام نمی‌دهد. یا کلاً کار نمی‌کند و یا صدا را افزایش می‌دهد! این مشکل صرفاً نرم‌افزاری نیست، بلکه مربوط به سخت‌افزار نیز می‌شود. این کلید در نسخه های مختلف سیستم‌عامل لینوکس کار نمی‌کند، هم‌چنین در ویندوز 7 و ایکس‌پی نیز روی رایانه‌های مختلف یکسان عمل نمی‌کند. اکثر تست‌های ما با ویندوز 7 انجام گرفته است.

 

در تایپ سریع، کلید B، بزرگ تایپ نمی‌شود، بنابراین به جای «GB» یا «TB»، می‌نویسد «Gb» و «Tb» و ما خوره‌های کامپیوتر می‌دانیم که این‌ها با هم یک دنیا فرق دارد. زمانی‌که با نرم‌افزار مسئله را بررسی می‌کنیم، کمی واضح‌تر می‌شود. در زمان تایپ آهسته «GB» به‌این‌صورت است [Shift+g+b]؛ اما وقتی سریع تایپ می‌شود به‌این‌صورت است [Shift+g   b+Shift]، و این یعنی به نحوی کلید B در کار شیفت اختلال ایجاد می‌کند.

پس از مدتی این موضوع اعصاب آدم را به هم می‌ریزد و تنها راه‌حل این است که عادات تایپ خود را عوض کنید، یعنی از شیفت سمت راست استفاده کنید و به هنگام تایپ B مواظب باشید.

به گزارش سافت‌گذر ؛ برای نخستین‌بار که این صفحه‌کلید معرفی شد، درایورها با مشکل اساسی اشغال حافظه رم روبه‌رو بودند. یعنی با عوض کردن «مجموعه‌کلید»ها میزان استفاده از حافظه نیز دچار تغییر شده و از 80 مگابایت تا 300 مگابایت بالا می‌رفت. این موضوع الآن تصحیح شده، اما مسئله دیگری به‌وجود آمده است: «صفحه آبی مرگ» که گاهی در ویندوز می‌بینیم. پس از چندبار تعویض «مجموعه‌کلید»ها، کامپیوتر قفل کرده و صفحه آبی معروف بالا می‌آید که «دستگاهی می‌خواهد روی بخشی «صرفاً خواندنی» read only از حافظه بنویسد.» می‌بینیم که استیل‌سیریز هنوز با مسائل نرم‌افزاری دست‌به‌گریبان است، به‌ویژه این‌که نمی‌توان فایل نرم‌افزاری صفحه‌کلید یعنی engine.exe را تحمل کرد که 130 مگابایت از رم را اشغال می‌کند.

این مسائل قطعاً اعتبار یک محصول بی‌نهایت پویا و کاربردی را خدشه‌دار کرده است. نکته این‌جاست که صفحه‌کلید شیفت مدت‌هاست که به بازارها معرفی شده و هرچند ماه نیز آپدیت‌های درایور بیرون می‌آید، بنابراین بهتر بود خیلی زود این مسائل برطرف می‌شد.

درست‌است‌که مسائل پیش‌گفته اعصاب‌خردکن است، اما چیزی نیست که درگذر زمان حل نشود. همیشه در ابزارهای جانبی مشکلاتی از این قبیل پیش می‌آید. این‌که شیفت هم به این مشکلات دچار شده، کمی دلسردکننده است. اما نباید نکات مثبت این محصول را از خاطر برد: استفاده از موتور نرم‌افزاری دستگاه به‌شدت آسان است. همین موضوع موجب دلگرمی شده و کارکردهای صفحه‌کلید را بسیار بالا می‌برد. «مجموعه‌کلید»ها کمی ناجور و عجیب‌وغریبند، ولی آن‌چنان هم گران‌قیمت نیستند. این نرم‌افزار است که این «مجموعه‌کلید»ها را قابل استفاده می‌کند.

چنانچه به‌شدت به ماکروها و سفارشی کردن کلیدها اهیمت می‌دهید، کار صفحه‌کلید شیفت شرکت استیل‌سیریز بی‌گمان خیره‌کننده است. «مجموعه‌کلید»ها ایده خوبی هستند، اما تنها بخشی از ویژگی‌هایی محسوب می‌شوند که این صفحه‌کلید را عالی کرده است. درصورتی‌که ایرادات نرم‌افزاری هم برطرف گردد، این صفحه‌کلید بی‌رقیب است. اما درحال حاضر مسائل نرم‌افزاری از ارزش‌های دستگاه کاسته و این مسائل باید هرچه زودتر برطرف شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22520 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/06/17 تعداد مشاهده: 1837
سافت گذر